Make your own free website on Tripod.com
hosted by Angelfire Search: Angelfire Web by Lycos Search
Build an Online Photo Album Try Blogging for FREE

GeNG kat mIRC --> Haiii...TeRuTaMa # CoMeL

Dari Kelantan....nick Rajoboyo...nama dia Mie.

Asal dari Kamunting tapi keje di Lumut.Azhar nama dia
Di irc selalu nick Azad. Seorang sahabat yang baik.

Papa Buntat nama betul Yuszaini rasanya org KL.


ayah^soleh hehehe..tak tahu le nama betul.. org Johor.

Eli atau lebih glamour hAriMau^BeRaNTai org Sg.Besar
inilah founder # comel.

Orga di mIRC nama betul dah lupa, kalau tak silap
orang dari Johor...tapi kat mana tak tau lah.

Rashidi nama dia...orang Kuantan.

Yus...Cikgu dari Gombak ...asal dari Terengganu.
orangnya baik......

Mie dari mana pun dah lupa...sorry aaaa

Angah atau pun Shahrizal dari KL...emmm

BeAsT atau Keeper...nama nyer Saiful emmm..ni geng dari Sg.Besar


sayer...org Johor rasanya..kalau salah sorry aaa

Ramlee ni kenal kat Undernet dari JB.

Redzuan dari Kelantan tapi keje kat KL. Sebab berlainan fahaman politik
dah tak nak chat lagi...pekabo agaknya sekarang...

Awek cun nie Atie atau pun PuTeR|^KaYaNGan
dia dari JB..haii cayangggg...

Badin ni orang Terengganu. *as'kummm*

Putera^Kayangan emmm..dari KL kot.

Zack...kenal di.undernet atau webnet pun tak tau ler

Cenderasarie atau eee...orang Kamunting. Kawan paling rapat..
alooo cayanggg..dok wat per tu....windu kat dia aaaa
 

Emm..ni MiSTeR| ini pun geng dari Sg.Besar.

Inilah dia ^kETam^ atau pun Dewa^Angau hehehe
orang Kuala Kangsar masih solo..sape nak berkenalan leh isi borang...ekeke